Bülent Ersoy'a “Yaşam Boyu Onur Ödülü” verildi! Safiye Soyman ile buluşması ise herkesi güldürdü...
Türk müziğinin efsanevi ismi Diva Bülent Ersoy, Ankara'daki Hilton Garden Inn otelinde düzenlenen "2026 Yılı Öne Çıkan Markaları Ödül Töreni" kapsamında "Yaşam Baoyu Onur Ödülü" aldı.
Etkinliğe, altın kaplama Mercedes EQS model aracı ile katılan Diva Bülent Ersoy, şıklığı ve zarafeti ile Ankaralıları büyüledi. Gecede, uzun zaman sonra bir araya gelen Bülent Ersoy ve Safiye Soyman'ın anları, sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.
Bülent Ersoy, dikkat çeken takıları ve şıklığı ile her zamanki gibi tüm bakışları üzerine çekti. Ankara'da bir restoranı ziyaret eden Diva, özel modifiye edilmiş altın sarısı lüks aracı ile restoranın önünde görsel bir şölen sundu. Bu dikkat çekici geliş, mekandaki atmosferi anında değiştirdi. Restoran çalışanları ve şefler, ünlü sanatçıyı ağırlamak için büyük bir heyecan ve özen gösterdi.

Safiye Soyman ile duygusal buluşma, uzun bir aranın ardından gerçekleşti. Ünlü sanatçı Bülent Ersoy ile sahnelerin sevilen isimlerinden Safiye Soyman, yıllar önce yayınlanan 'Dünya Güzellerim' programında beraber yer almıştı. İkilinin buluşmasına ait görüntüler, kısa sürede sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.
Paylaşılan videoya binlerce yorum ve beğeni geldi. Bülent Ersoy'un "Oda number" esprisi, geçmişte birlikte yaptıkları programlara yapılan keyifli bir gönderme olarak değerlendirildi. Bu buluşma, sosyal medyada büyük yankı uyandırdı ve herkesi güldürdü.