Yaz dönemine resmi olarak girmiş olsak da, henüz havanın bu durumdan haberi yok. Sizin oralar nasıl bilmem ama İstanbul adeta sevgilisinden yeni ayrılmış genç kız triplerinde, bir açık bir kapalı devam ediyor. Bu durum sizi aldatmasın yaz birden bastıracak demektir.

O halde fazlalarınızı atmak için düşündüğünüzden daha az zamanınız var demektir. Milim pay ile askıdaki elbisenize giremiyor ya da bikininizi giydiğinizde, iplerinizin üzerini yağlarınız kapatıyor ise, e bir durun!

Erinmedim, üşenmedim kalktım sizin için hızlıca kilo verip forma girebileceğiniz bir antrenman yazdım. Bu antrenman ile artık inceldiğiniz yerden koparsınız…

BESLENME

• Her sabah uyanır uyanmaz limonlu tarçınlı ve salatalıklı hazırladığınız sudan iki bardak içiniz.

• Başta ekmek olmak üzere glüten içerikli gıdalardan uzak durunuz!

• Elinin altın da ulaşabileceğin ya da hop diye yakalaya bileceğin yerlerdeki abur cuburları kaldırın. Komşuya ver olmadı, sevabına çocuklara dağıtın.

• Şekere elini sürmek bir yana şeker kelimesini ağzınıza almayın, o bile kalori değeri taşır.

• Her gün mutlaka 3 litre su için, salatalık limon ve elma ile alkali kıvamına gelmesini sağlayın.

• Fast-Food yerine sağlıklı ev yemeklerine dönün ve porsiyonlarını çeyrek kadar azaltın. (Küçük tabak kullan önce gözünüz doysun)

•Salatalık ve prebiotik yoğurt kriz zamanlarında hep yanınızda olsun. (Sadece acil durumlar için kullanın)

• Akşam saat 18:00’dan sonra sudan daha kalorili bir şeyi ağzınıza sürmeyin. (Tabii böyle bir şey yok)

ANTRENMAN

• Her gün en az 10 000 adım atınız hatta daha fazlasını hedefleyiniz. (Zaten yapıyorsan sayısını arttır)

• Akşam erken yatın sabah erken kalkın ama 8 saati mutlaka uyuyunuz.

• Isınmak için 15 dakika ip atlayın ve ya koşun.

• Isındıktan sonra 5 set 20 tekrar Squat yapın. (Dizlerin ağrıyorsa kısa bir sandalyeye oturup kalkın)

• 5 set 10 tekrar şınav çekin. (Yeterince güçlü değilseniz duvara yaslanarak şınav çekebilirsiniz)

• 5 set 20 tekrar mekik çekin. (Aman boynuna dikkat zorlanıyorsanız, ipten yardım alın)

• Sonra bir güzel, tüm vücudunuzu 10 dakika boyunca esnetin.

İki hafta boyunca bu programı uygulayın ve kendi rekorunu kendiniz kırın. Böylece denizler sezona başlamadan, siz sezona başlamış olun.

Dikkat! Eğer spor yapmak için sağlık açısından bir sorununuz varsa, bu hareketleri yapmayınız ve muhakkak doktorunuza danışınız. Öneri niteliği taşıyan haftalık idman programı, tamamen sağlıklı bir insan düşünülerek dizayn edilmiştir…

(Gökhan Yılmaz - Antrenman Bilimi Uzmanı)

Sağlık, sevgi ve benimle kalın…

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.