Mavi tik nasıl alınır? Ünlü sosyal medya uzmanı Uğur İşleyen anlattı!

Instagram’da mavi onay tiki nasıl alınır? Bu konu son zamanlarda arama motorlarında en çok aranan konulardan biri oldu.

“RED ALDIYSANIZ OLUMLU SONUÇ ALMANIZ İMKÂNSIZ”

İnsta Medya reklam ajansı sahibi ünlü sosyal medya uzmanı Uğur İşleyen, Instagram’ın mavi onay tiki ile ilgili doğru bilinen yanlışları anlattı. “Kullanıcılara açılan doğrulama talebi formunun tamamen otomatik bir sisteme bağlı olduğunu ve ne kadar başvuru yaparsanız yapın, özellikle red aldıysanız olumlu sonuç almanızın neredeyse imkânsız” açıklamasını yapan İşleyen, “Instagram’ın bu konuda titiz bir çalışma yaptığını öğrendik. İlk bakılan yer sayfa düzeni, etkileşimi, takipçi kitlesi ve yaptığınız paylaşımların özgünlüğü. Sonrasında özellikle Google üzerinden yapılan araştırmalar, bu araştırmalarda görmek istedikleri ise basında haberlerinizin yer alıp almadığı. Reklam tarzında yapılan görsel ve yazılı basın haberlerine pek itibar etmediklerini de öğrenmiş bulunmaktayız. Yani mavi tik almak için öncelikle sayfanızın etkileşimini arttırıp, ardından da basında yer alabilecek haberlerinizin olması gerekmekte.” ifadelerini kullandı.

DOLANDIRICILARA DİKKAT!

Firma olarak kendilerinin bu desteği verdiklerini de sözlerine ekleyen Uğur İşleyen, “Bu simge son dönemlerde insanların statüsünü belirleyecek kadar önemli bir rol oynamaya başladı. Mavi tik alabilmek için milyarlarca lira para harcamayı göze alan yüz binlerce kullanıcı mevcut, bu durumu fırsat bilen şark kurnazları insanları dolandırmaya devam ediyor. Maalesef bahsettiğimiz şark kurnazları, kullanıcıları “Biz size mavi tik alırız, alamazsak paranızı iade ederiz” yalanıyla kandırıp paralarını gasp etmekte.” dedi.

Uğur İşleyen Röportajı İçin TIKLAYIN

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.