Tchibo'nun reklam filmini Selçuk Yöntem seslendirdi!

Kaliteli ve lezzetli kahveleriyle kendi müdavimlerini yaratan Tchibo, kahve tutkusunu yeni reklam filminde "Bizim En Büyük Tutkumuz, Sizin Kahve Aşkınız" mottosuyla aktarıyor. Reklam filmi, Tchibo kahvesinin dünyanın en verimli topraklarında başlayan yolculuğunda, benzersiz lezzetine ustalık ve tutkunun bir araya geldiği ellerde kavuştuğunu anlatıyor. Reklam filmini ünlü oyuncu Selçuk Yöntem seslendiriyor.

Kahve tutkunlarını Brezilya'dan Afrika'ya, Guatemala'dan Kolombiya'ya, dünyanın dört bir yanından gelen en kaliteli Arabica çekirdeklerden üretilmiş kahvelerle buluşturan Tchibo, kahvelerinin yüzde 36,3'ünü sürdürülebilir çiftçiliğin mahsulü olarak tüketicilerine sunuyor. Kahvenin geleceğine yatırım yaparak sürdürülebilirliğin en büyük destekçilerinden biri olan Tchibo, 2012 yılında bu yana Tchibo Joint Forces programıyla küçük çiftlik sahiplerini eğiterek geleneksel tarımdan ekonomik, çevresel ve sosyal açılardan sürdürülebilir tarıma geçişte onlara destek oluyor.

Tchibo Hakkında:

Benzersiz bir iş modeline sahip olan Tchibo; 8 ülkede 1000'den fazla mağaza, 22.300 satış noktası ve internet mağazaları ile müşterilerine hizmet vermektedir. Şirket bu çok kanallı dağıtım sistemini, her hafta değişen gıda dışı ürünlerle birlikte, kahve ve kapsüllü kahve makinesi Cafissimo'yu sunmak üzere kullanmaktadır. 2016 yılında dünya genelindeki 12.000 çalışanıyla 3,3 milyar Euro kazanç sağlayan Tchibo; Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Almanya ve Macaristan'da kavrulmuş kahve pazarının lideri ve Avrupa'nın önde gelen e-ticaret şirketlerinden birisidir.

1949'da Hamburg'da kurulan aile şirketi, uyguladığı sürdürülebilir politikalar sayesinde, 2012 yılındaki Kurumsal Ahlak ve Çevresel Lojistik Ödülü ve 2013 yılındaki Federal Hükümet KSS Ödülü başta olmak üzere birçok ödüle layık görülmüştür. Tchibo 2016 yılında, Almanya'nın en büyük sürdürülebilir şirketi seçilmiştir.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.